coconut kelapa;


HOME ABOUT STUFF FOLLOW DBOARD



HIDAYAH. 7TEEN. INSPIRIT. IGOT7
FUTURE ID. TAKEN. SPM 2015






© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
dark paradise ;
Friday 6 March 2015 | 0 comment[s]

Pertamanya dan selamanya, bersyukur ke hadrat Ilahi kerana aku masih dihidupkan pada hari ini dan diberi pernafasan pada masa ini. Alhamdulllah. (pengaruh Seminar Motivasi Awal Tahun SMAT uhuhu) Nak dipendekkan cerita, nampak tak tagline dalam picture gerak-gerak tu? Haa, tu lah tajuk besar perbincangan aku hari nie. Ceh, perbincangan kau. Moss
I dont want it to be like this. I dont want to feel like this. It is a clear depression, isnt it? And that is what I feel right now. 
Entah lah. Mungkin salah aku jugak kut sebab suka sangat pendam sorang-sorang. And now this is what I got for the balasan. Haha. Bukan aku nak kata nie semua salah dye. Bukan, but- idk. I love her, I do. But at the same time I dont know how to express that love to her and so do her. Masing-masing tunjukkan belang masing-masing. How to settle this matter ya? Korang mesti pelik apa yang aku cakap sebenarnya nie kan? Aha. Aku gaduh ngan kawan baik aku. Gaduh? Hm, entahlah. Tapi sampai sekarang kitorang tak baik-baik. Dah berapa hari ya rasanya kitorang tak tegur? Seminggu? Dua minggu? Pokoknya kitorang duduk sebelah-sebelah in class but tak cakap sepatah hape pun during those time? Pelik an. Kami memang selalu pelik macam nie. Huhu. Kmerepek. Nevermind lah. Mungkin lagi bagus macam nie kut? Setiap yang terjadi ada hikmahnya tersendiri. Ceh kau ayat falsafah.
Let them be happy. Biarlah diorang semua gembira. And let me take that sorrow away from them. Biarlah aku amek semua rasa kesakitan diorang. It is better to see them happy like that. Lebih baik biarkan mereka gembira begitu. Because that is the only constribution I can give to them. As a bestfriend. Kerana itu jelah sumbangan yang aku boleh bagi sebagai kawan baik. 
ILOVEYOU my friends. my besties. especially the one that im talking about, sya. Ukhuwwahfillah.

©