coconut kelapa;


HOME ABOUT STUFF FOLLOW DBOARD



HIDAYAH. 7TEEN. INSPIRIT. IGOT7
FUTURE ID. TAKEN. SPM 2015






© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
zaman form 4 dah habis weip ;
Sunday 23 November 2014 | 0 comment[s]

maafkan kami. doakan kami.
assalamualaikum. woot rasa macam dah lama sangat tak jenguk-jenguk blog aku nie. tup tap tup tap je dah buat yang baru hakhok. tapi tak kisahlah. kata mat salleh: bygone let be bygone. raaite. so aku dah tak nak bukak cerita lama and now, move on to cerita baru. cuti sekolah baru je start bagi kami dak-dak sma 2014 nie. alhamdulillah semua dapat dijawab dengan mudah dan lancar. cuma satu dua paper(s) je lah cam slack sikit. tapi aku dah cukup bersyukur dah soalan-soalan dye tak susah mana. insya Allah mumtaz tu dah pasti dalam tangan. amiin. back to the thariqul-kisah, memang tak dinafikan lah aku jealous ama adik aku yang sekolah smk7 tu. sangat awal siaa cuti sekolahnya. sekolah rendah pun tak cuti lagi, dorang dah cuti dulu. like what the friskies. tapi tak kisah dah sekarang. sekarang nie aku kesian kat dak-dak course perd je. dorang habis lagi lambat dari dak-dak course sains tulen like- curiously? tapi takpelah kan. jihad fi sabi lillah nak buat cemne heheh. btw aku just nak kata blog nie mungkin tak 100% pasal hidup aku. mungkin akan penuh dengan reviews fanfiction yang aku akan baca nanti. almaklumlah cuti sekolah nie takde buat apa. baca fictions jelah nanso yeah tu je nak kata sebenarnya. hakhak okay macam apa je.

©