coconut kelapa;


HOME ABOUT STUFF FOLLOW DBOARD



HIDAYAH. 7TEEN. INSPIRIT. IGOT7
FUTURE ID. TAKEN. SPM 2015






© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
wreckage ;
Sunday 23 November 2014 | 0 comment[s]

because of our own mistakes, everything breaks apart.
 first impression: dari ayat first aku baca, rasa macam dah tak nak sambung but then aku pun tak tahu apa yang menyeru aku untuk teruskan baca fiction nie. maybe sebab watak utama dye hanbin? maybe lah. tapi sejujurnya cakap, aku memang click cerita nie pun sebab ada hanbin ngan bobby je ngee double b. okei betulkan niat. niat kerana cerita. bukan kerana pakwa aha. okwhat.

rough synopsis: aku suka cara dye elaborate-kan sinopsis dye. nampak ringkas, tapi cukup input output dye yang aku kena tahu dari situ. klik sini untuk sinopsis. rasa tak jelas, zoom in kan.

overall: cerita simple je aku rasa. gaya penyampaian pun tak gah mana. tapi bila part macam climax sikit tu, aku pun jadi gelabah sama. hahah sampai tak cukup-cukup nafas nak menjiwai watak dye. kalau aku kena bagi markah,mungkin aku akan bagi a bit higher than intermediate mark lah. 8/10 maybe? sebab dye berjaya buat aku semput macam nak pengsan bila part kena marah ngan hanbin tu hakhok.

best part: bila part hanbin kata, "promises are meant to be broken, remember?" wei memang aku sentap habis lah kat situ. hahah tu yang macam feeling sikit tu time baca. teghaso macam diri aku nie pulak pompuan dalam cite tu. aha syndrome perasan datang balik. #memangselalupunkena.

comment: sedih siaak. mungkin sebab laki yang berlakonnya tu bini aku nombor dua lepas namu okwhat. aku tak tahulah bagi korang sedih ke tak, but at least bagi aku, cite nie sedikit sebanyak mengajar aku nilai-nilai murni yang kena ada pada seorang wanita bakal penghuni syurga nie aceh ayat. bajet gramatis. hm kesabaran. ketaatan. apa lagi? okay tak kisah lol. but cerita dye macam terlalu left hanged sangat. mana bobby? lol dye tak muncul secara live tapi muncul secara un-live? apakah.

©