coconut kelapa;


HOME ABOUT STUFF FOLLOW DBOARD



HIDAYAH. 7TEEN. INSPIRIT. IGOT7
FUTURE ID. TAKEN. SPM 2015






© Template by AtiqahJaidin
Image from TUMBLR | WHI
can you believe it ;
Sunday 23 November 2014 | 0 comment[s]

dont be sad, nonono. you are not alone, nonono.
kelapa: can you believe it? dalam tak sedar, nak dekat 7 tahun dah kita berkawan. aku pun tak tahu macam mana kita boleh kekal sampai sekarang. walaupun tak serapat dulu. but i appreciate every moment we experience together when we gather together. 사랑해요 친구야. #throwback. #ceritahariitu.

siti: i think im going to start with you anyway. because you are the one i treasure the most. since- you know.  you are the farthest one from us? so. oranjivisual of lips candy, camne lah aku nak describe kau nie ye? hahah. first impression: budak terlebih glukosa. kemudian: masih budak terlebih glukosa. dan kini: masih tak berubah. hakhok. you are one of a kind best friend, amoi. sebab? rasanya kau sorang je kut yang tak berubah sejak 2009 sampai sekarang? eh ke aku salah. hahah. gelak dye lah yang paling seronok di dengar antara kitorang semua. pandai buat lawak. gelak dye bagi aku pun dah lawak. #roasted. okno. orangnya sangat baik hati bila bab mengajak aku gi fly jauh-jauh. TS lah, Mid Valley lah, KL lah. haheh. tapi aku suka je sebenarnya. kita suka spazzing sama-sama. merapek sama-sama. berjimba sama-sama. memang kalau boleh di ranking, kitorang lah yang paling immatured sekali. in a nutshell, biarlah kita jauh di mata, tak jauh di hati. #namuajar.

syu: we have so many things in common. and thus that's why i put you here in the second place. lol. hai si kawan pulut hijau. aka pelengkap pulut beras, aha. budak nie, apa jelah lagi jasa yang dye tak pernah buat kat aku agaknya. setiap kali aku ada masalah, setiap kali aku lapar (?) mesti aku cari dye dulu. dye nie kiranya dah jadi macam pembekal makanan dan diari bergerak aku je kat sekolah. kesian kesian. aku pun tak sangka kenapa dye baik sangat ngan aku tsk. #feelingtetiba. whatever it is, terima kasih sebab tahan dengan perangai aku yang ntah pape nie sejak awal tahun. kita selalu share rahsia sesama. kau lah yang paling faham aku bila aku tetiba jadi diam semacam. thanks for being with me all this time. cuti nie jom jimba naik ktm lagi? #mestiserbukedaidaiso.

sya: you always say that you are weird. but no. you aren't that weird. at least not as weird as me. ahahah. i respect your attitude. so i decide to fill you in this spot if you dont mind. budak nie tak lebih dan tak kurang macam oranji. dulu: nampak pelik. kini: semakin pelik. #grilled. okay okay gurau je hakhok. you haa kenapa you tak pernah cite yang you nie dah tunang ngan youngjae okapa. mana aku dapat ayat nie. #mereng. kitorang nie macam tom & jerry dalam group. asal semua benda nak gaduh hahah. mungkin sebab kitorang nie dua-dua otak childish. the rapper moss of lips candy. budak nie banyak bagi inspirasi kat aku untuk buat fanfictions tapi last-last dye sorang je yang bergerak. aku nie terkedek-kedek, terangkak-rangkak nak siapkan cerita aku semua tu huhu. sori ye sayang. terima kasih for the cornetto last friday. sepatutnya aku yang belanja kau sebab menang bowling tapi dah terbalik pulak ngee. walaupun apa pun jadi, aku sayang kau ketat-ketat daun pandan. #youjumpijumpremember.

raja: i always say this to myself. this kid who has the same name as me, this girl, will be a belle one day. im sure. and look at you now. you are like a star in their eyes lol. raja nur hidayah why do you change your username into timun instead of markonah omg i love that name better lol. kawan satu nama ngan aku. kawan kembar tak serupa aku. kawan sepulut beras aku. hahah. sayang seribu kali sayang dye bertransformasi jadi daun keladi tahun depan tsk. budak nie tak suka pun kpop. tapi bila masuk bab kim beom, dye lah no.1.  cantik, baik, kelakar, keding, putih. pendek kata memang cukup package sangatlah kalau nak dijadikan menantu ahem. tengoklah anak sape nan. amoi, jangan lah suka selfie-selfie sangat. cheq jealous sama muka hang yang putih melepak tu. #instagrammer.

zuzu: this girl used to bicker a lot about g-dragon with me. ahahah. she looks passive but actually she is a heart-warming friend, you all. hah you all kau. zu kalau kau nak tahu, nie lah trending budak samttaj sekarang. hakhok. apa khabar mrsm? macaa seronok je jalan 700m nak pegi sekolah? hak- tak tabah aku kalau aku jadi kau. mungkin tabah sikit lah but still. zu nie orangnye manis-manis je. kalau senyum lah paling manis. bila bab gelak, dye punya unik sikit hahah. #kantuk. die punya minat sama je macam alyn. edm lover. kalau jumpa alyn memang tak berpisah langsung lah. #ilyzoo.

will add some more later: the miss calvin harris & shige bambam. teehee.

©